Update: Competitie en toernooi vrijdag en zaterdag afgelast
Vandaag - 09:07
De komende dagen worden er zomerse tot tropische temperaturen verwacht. De competitie- en toernooiwedstrijden die gepland stonden voor vrijdag en zaterdag zijn afgelast en worden verplaatst. Voor zondag bekijken we de situatie nog. Het park blijft wel open en we gaan niemand iets verbieden, maar gebruik alsjeblieft je gezonde verstand voor je de baan op gaat.
Ons advies:
- 💧 Drink voldoende, ook vóór en tijdens het spelen.
- 🧢 Draag lichte kleding en bescherm jezelf tegen de zon.
- 🌳 Zoek tijdens de wissels zoveel mogelijk de schaduw op.
- ❄️ Neem verkoeling waar mogelijk.
- ⚠️ Luister goed naar je lichaam. Stop direct met spelen bij duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijn of andere klachten die kunnen wijzen op oververhitting.
Bij extreme hitte (code rood) raden we aan om niet te spelen. Binnen de KNLTB geldt hiervoor een officiële hitteregel, waarbij de gezondheid van spelers altijd voorop staat.
Laten we vooral ook goed op elkaar letten. Twijfel je of het verantwoord is om door te spelen? Kies dan voor je gezondheid.
Nieuwscategorieën